luni, 6 iulie 2015

Tu cu tine

Ce am invatat din saptamanile astea de canicula?
Ca e bine sa ai grija ce-ti doresti! Ca poti sa primesti mai mult decat poti duce!
Am mai invatat ca oricat ar suna de tentant, nu e o idee buna sa combini cocktailul racoros cu ceva grade ametitoare..
Am mai invatat ca oricat de funny pare o noapte alba, te refaci greu dupa..mai ales de la o varsta ! am invatat si un nou cuvant care descrie o anumita stare, dar nu il scriu aici (te aud Rontzi cum chicotesti!)
Si by-the-way, nu o sa mai fac glume pe tema varstei, mai ales dupa toate complimentele primite din partea uimitilor si a rasfaturilor primite din partea Vladului.
Ce am mai invatat?..a da! Ca pot fi uneori atat de eroina (eu am zis inconstienta…) incat sa fac clatite chiar si la 29 de grade in casa, ziua, in amiaza mare, doar pt ca am promis.
Apoi sa vedem….ar tb sa trec la invatamintele cu greutate: oricat ar parea de ciudat pt altii, daca tie instinctul iti spune ceva, atunci asculta-l. Nu as vrea sa intru in multe detalii, mai ales cand scriu despre povestea altora, insa cred ca toti simtim indrumarea, oprelistea sau avantul (dupa caz) atunci cand trebuie sa facem o alegere. Si cred ca oricat de prost am alege, Cineva se straduie se ne tot aduca pe drumul cel bun, fie inlesnindu-ne incercarile ca sa luam avant in a merge mai departe, fie punandu-te obstacole, ca sa stim ca suntem pe alt drum.
Ce vreau sa zic e ca, desi pt acea persoana a fost crunt sa traiasca in minciuna si amagire in atati ani, in final cand s-a debarasat de balast, a iesit mai frumoasa, mai puternica, mai luminoasa, cu o pofta nebuna de viata. Nimic nu ii mai sta in cale acum, are atata putere in ea incat ii trage si pe altii dupa, si se distreaza! Se distreaza bine si frumos! Balastul? A ramas in urma, subiect de barfa si hahaieli intr-o dupa-amiaza mega-calduroasa.
Si stiu ca nu o sa schimb nimic vorbind despre asta, stiu ca alt balast va continua sa isi gaseasca victima, stiu ca victima va accepta situatia, spunandu-si ca traieste o poveste intensa, stiu ca va veni vremea cand victima se va debarasa, sau balastul se va muta catre alta victima..Stiu ca atata vreme cat e intuneric in oameni, ei vor continua sa isi faca rau.
Mai stiu ca altii vor continua sa traiasca in minciuna, zambind frumos si imbratisand fals, traind in doua lumi paralele, intr-una fiind imaginea perfecta, oferind cuvinte si mangaieri goale, iar in cealalta lume fiind mereu tristi si nemultumiti si neimpacati, incercand sa umple golul din suflet, gol alimentat cu toate alegerile din lumea ‘’diafan de idilica’’.
Si mai stiu ca oricand poti sa le spui acelor oameni STOP! Poti sa ii ignori, inlaturi, sa ii uiti.
Oricand poti sa te schimbi, sa iei o doza zdravana de sinceritate si sa iti asumi sentimentele, sa iti asumi cuvintele, sa traiesti asa cum esti. Fara masti, fara ascunzisuri. Cine stie, poate in esenta esti un om cu potential  bun………..

2 comentarii:

  1. Am citit cu placere scrierea ta. Mi-a prins de bine hehehe si mi-a placut mult: "...sa fac clatite chiar si la 29 de grade in casa, ziua, in amiaza mare, doar pt ca am promis." Ce bravooo esti!

    RăspundețiȘtergere