duminică, 5 iulie 2015

We do

Altădată as fi zis ca e un weekend scurt. Pt ca am dormit toata ziua de vineri, de la 18 la 8 a doua zi dimi. Ubi a dus greul cu frumoasa lui adormita. M.am trezit cu o senzatie usoara de odihna, asa cum nu am mai avut demult..Ehee..
Apoi treburile casnice au fost gata pana la 11, mai ramanea gatitul. La 29° temperatura in casa, e greu bine de tot. Asa ca ieri nu au fost clatite, a fost insa ciorba radauteana facuta de Ubi, devenit expert deja! M.am facut si eu de ras cu niste vinete cu parmezan la cuptor :)
Insa clatitele mai au de asteptat. Vreo 3dusuri cel putin!
Vreo 3dusuri, câteva fructe și cocktailuri( cu ceva grade si ele..tb sa uitam de caldura asta!)

2 comentarii:

  1. Îmi spui și mie secretul, cum se poate dormi atâtea ore legate? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreo cativa ani de 4--5 ore de somn pe noapte, apoi 10-12 ore la birou, 70 km de naveta zilnica, se rezolva dilema :)

      Ștergere