vineri, 17 ianuarie 2014

Hihihihi

That's me! zilele astea cel putin! adica un soi de animalut in cautare de lene si rasfat dar care se da peste cap sa indeplineasca dorinte, proprii sau ale dragilor mei :)
Am negociat cu bebe un somn pana la 9:30 asa ca poooot ziiiceee caaa am doooormiiit! :)))
Apoi am intrat in rutina: papa-joaca-joaca si iar joaca, suc, dormit bebe la pranz, curatenie in bucatarie, curatenie in casa, bebe are o pasiune pt aspirator - cum il prinde cum ii da sut, asa ca e o veselie cand aspir, pregatit mancarea de dupa somnic, curatenie in emailuri si raspuns, cautat pe net chestii for next week, si gata!
A trecut juma de zi! :)

9 comentarii:

  1. Destul de multe,dupa parerea mea.Esti foarte vioaie si sti sa le organizezi.Sa ai un weekend cat mai placut, alaturi de barbatii tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi iese chiar de fiecare data! uneori sunt in priza si uit de Zenul meu :)
      Weekend frumos si tie! :)

      Ștergere
  2. Mi-aduci aminte de mine in anul cat am stat acasa cu copchilu'...tot vioaie ca tine...acum traaaaag de miiiineeee...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare frumoasa mai e și treaba când ai un bebe cu tine!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti bagata bine de tot in priza, incearca cu pauza ca face bine :))

    RăspundețiȘtergere