joi, 23 ianuarie 2014

Mie nu-mi ajung demisiile lor!

Postarile precedente au fost programate, altfel nu as fi postat ceva saptamana asta.
De luni, din ziua accidentului aviatic, nu am vrut, nu am putut sa mai scriu!
E o senzatie continua de scarba, dezgust, dezamagire, furie, revolta, ura! Cu asta ma impac cel mai greu! nu e deloc crestineste sa simt ura fata de altii, dar e sentimentul dominant!
Urasc cretinii incompetenti, ce impanzesc toate institutiile asa zisului stat roman. Ii urasc pe cretinii ce sustin incompetentii in acele posturi. Ii urasc pe cretinii ce isi pretuiesc propriul fund/ scaun/ rahat de post, mai presus de viata unor oameni!
Ii urasc pe cretinii incompetenti, ce sunt atat de nesimtiti incat sa declare cu nonsalant ca regreta ca drama s-a intamplat in mandatul lor!
Ii urasc pe cretinii ce semneaza actele ce vireaza milioane de euro pt un serviciu ce nu foloseste nimanui! acum s-a dovedit ca nu foloseste nimanui!
Nu-mi ajung demisiile lor! vreau sa vad ca PLATESC PT ASTA!
Am crezut de fiecare data ca daca ii voi vota pe "aceia" ii voi schimba "pe ceilalti"! mi-am simtit votul furat, si hotia sustinuta apoi de mai marii Europei! am fost la demonstratii atunci cand s-au organizat! mi-am spus parerea de fiecare data! si m-am simtit tradata atunci cand "cei noi" s-au lasat cumparati!
Cred insa, sincer, ca mocirla si namolul din Romania nu pot fi inlaturate doar daca fiecare, in partea lui de viata, se va dezice pe incompetentii cretini! pur si simplu inlaturati din acele posturi decizionale!
Am ales sa nu mai cred ca va fi bine vreodata in Romania! Am ales sa nu-mi mai fac iluzii desarte! nu cred ca se vor mobiliza cu totii pt a-i inlatura pe incompetenti! pt ca mereu va fi o veriga slaba care va pune mai presus propriul confort si propria stabilitate materiala.
Incerc si sper sa-mi treaca ura!......
 

10 comentarii:

  1. Nu stiu daca am de comentat !
    "prin ochii mei" eu vad altfel...... Asta e!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit!
    Simt la fel ca tine, cred ca singurul scop este acela de a ne scarbi. Si tare mi-e teama ca si-l vor ajunge!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine s-a intamplat asta deja!
      bine ai venit pe blogulet :)

      Ștergere
  3. Parca mi-ai fi citit gandurile. Aceleasi sentimente le am si eu, nu este posibil sa fi lasat sa mori cu zile in tara ta, nu este posibila nesimtirea cu care ne trateaza, nu este posibil sa ajungem sa ne fie rusine ca suntem romani. Nu stiu daca ma crezi sau nu, dar astept sa treaca timpul mai repede si sa plec din tara, nu stiu cum va fi acolo, daca ma voi integra sau nu, insa am ajuns sa ma simt ca o straina in tara mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. socul pe care l-am resimtit cu totii vine tocmai din faptul ca am vazut ca e posibil!....un stat prea corupt in care eu cred ca nu se va mai schimbe ceva in bine!
      iti doresc sa ajungi cat mai repede, printre straini o sa fii mai in siguranta ca aici!....

      Ștergere
  4. Eu am ales sa nu dezvolt subiectul pentru ca nu as avea decat cuvinte urate de adresat insitutiilor specializate, a ministirlor, a statului si pentru ca nu pot sa ridic in slavi persoane pe care in sinea mea le admir pentru ce au facut in momentul respecti, dar de care nu am auzit nimic inainte de teribilul accident...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e ca atunci cand ai ocazia sa schimbi ceva, sa o faci!

      Ștergere
  5. Da...
    Am raspuns legat de asta la postarea "Sau cand sa te opresti! "
    Parerea mea e ca totul are legatura cu politicul... din pacate.

    RăspundețiȘtergere