miercuri, 22 ianuarie 2014

Sau cand sa te opresti!

Si am fost idealista! am crezut ca pana si cei mai rai oameni au ceva uman in ei si la un moment dat, se vor schimba! si induram ca prostul, prost-de-bun cum zicea Vlad, doar cu gandul ca acei se vor schimba!
Si evident lucrul asta nu se intampla! uneori era cu "dimpotriva"! deveneau si mai si in intunericul lor!
Oare faptul ca am renuntat in a mai crede in bunatatea din oameni, ma va transforma si pe mine?
Eu o sa ma straduiesc mereu sa nu!

Nu cred ca lucrurile vor mai fi vreodata normale, de bun-simt in Romania! Dupa bataia de joc a statului roman, prin toate institutiile lui de rahat, in cazul accidentului aviatic de luni, nu mai cred in nimic bun in ceea ce priveste tara asta! pt ca e tara lor, nu mai e a mea

12 comentarii:

  1. Hm... Iti inteleg dezamagirea...
    "Normal" este o notiune relativa... Avand in vedere oamenii care conduc diversele institutii as zice ca e normal (adica logic) sa se intample ce se intampla. Bun-simt... Ei... Departe de mine gandul sa apar vreun reprezentant al statului - cei care conduc destinele sunt incompetenti si au fost numiti (sau alesi, pe vorbe sau pe ochi frumosi)... In subordinea acestora sunt oameni angajati, poate, "pe pile" (si cei mai multi sunt incompetenti) dar sunt si dintre cei competenti care nu au curajul sa faca ceva pentru a schimba lucrurile in mai bine - fara a sparge oua omleta nu se poate face. Motivul lor: risca pierderea locului de munca... Da, e adevarat... Si, atunci, ce facem? Degeaba alegem alti politicieni daca nimeni nu pliveste institutiile de balarii... Oricare gradinar - chiar si amator - stie ca balariile sunt ingrozitor de rezistente... Au "frunze" groase...
    Mai e ceva care ne duce din rau in mai rau: românii nu colaboreaza! Fiecare vrea sa-si traga spuza pe partea lui si ar face orice pentru asta! Pentru dobitoci nu inseamna nimic viata unui om - important este sa nu fie tras la raspundere pentru ceva. Pentru obedienti si lasi nu exista notiunea de asumare a raspunderii...
    In cazul acestui accident - si in multe alte situatii - nu sunt vinovati neaparat politicienii, ci toti acei incompetenti de care depinde viata cetatenilor si pe care nu se deranjeaza sa ii inlature - unindu-se si riscand, e drept - cei competenti (acestia din urma se multumesc sa dea din umeri, pe motiv ca... ce sa faca? Au si ei, familii...) Si uite asa, ne invartim in acest cerc vicios pana ametim. Romania incepe sa devina un stat in care Legea Firii se manifesta tot mai pregnant: scapa cine-i cel mai rezistent...
    Nu putem schimba pe nimeni! Putem doar incerca sa ii inlaturam pe aceia care nu-s potriviti acolo unde sunt pusi. Si nepotrivit nu e numai un ministru sau altul... Ministrii au in subordine (ar trebui sa aiba) oameni competenti... Eu, sau tu, nu stim ca icsulescu e incompetent, dar exista oameni care isi pot da seama - acesti oameni trebuie sa lupte pentru a-i inlatura pe dobitoci. Eu sau tu putem doar sa ii sustinem pe acestia, sa aduca schimbarea in bine... Dar cand obedienta si frica striga din fiecare fibra... prea multe nu avem de facut...
    Of... Am scris cam mult - si inca am mai sters una-alta... Scuze. :)
    Iti doresc o zi cu multe momente de optimism! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc enorm pt acest comentariu! ai adus toate completarile pe care eu nu am avut energia sa le scriu! dezamagirea ce o simt acum pare insa fara leac! ....

      Ștergere
  2. Mona, uneori si eu stau si ma intreb: oare asa este in fiecare tare? Chiar asa de mic, neputiincios si scarbit te-ai simti in oricare alta tara? Uneori zic ca nu, dar cum se zice, fiecare padure are uscaturile ei, la fel si fiecare tara are problemele ei .... Totusi tin sa subliniez ca parca multe merg anapoda in ultima vreme. Oamenii buni sunt rari, dar exista. Vreau sa cred ca vom reusi odata si-odata sa fim si noi mai mandri de tara, de popor de oamenii nostri, fara a arunca cu pietre in ei, fara a-i pomegri, mai ales dupa ce au murit si nu se pot apara ei insisi. Tocmai de aceea, pana acuma nu mi-am xprimat o parere despre acest accident si nici nu am scris despre asta. Dar magaria unora este prea mult. Cum ne ameninta uneori mama ca vrea "sa plece in lumea ei", de multe ori ma surprind si eu zicand asta: vreau sa plec in lumea mea!

    Mona, nu te descuraja! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca bataia asta de joc e in fiecare tara! stiu asta! in lumea civilizata oamenii isi platesc taxele dar nu sunt mai apoi batjocoriti de un stat corupt! in tarile civilizate statul nu-si vinde oamenii companiilor straine lasandu-i cu drepturile incalcate.
      In tarile civilizate oamenii fac totul pt oameni, nu pt scaunul de sub fund!....
      e greu sa nu fiu descurajata acum!
      te pup si eu!

      Ștergere
  3. Mona, draga mea, pierderea încrederii te transformă interior, puţin câte puţin... Nu cred că merită. Sigur, e părerea mea. Prefer să fiu rănită iar şi iar, dar VIE, decât moartă.
    Uite, am programat pentru vineri 24 o postare, se cheamă Omul mac. Prefer să încerc să fiu aşa...
    Te pup draga mea, o zi luminoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti astept postarea cu nerabdare!
      Esti un om muult mai bun ca mine!.....:(

      Ștergere
  4. Nu ai cum sa nu fi revoltat intr-o astefel de situatie, dar... asta e, nu prea avem ce face noi, ca simpli indivizi, fara o functie mult prea ridicata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba avem ce face! sa nu stam nepasatori l bataia lor de joc!

      Ștergere
  5. Puțini mai sunt buni. Dar trebuie totuși să ții la țara ta. Uneori o fi greu, dar există momente în care iubești toată lumea, fără excepție. Mie mi s-a întâmplat....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate am mai imbatranit eu Maria, dar mie mi-e pana peste cap!

      Ștergere
  6. Mona, cred ca foarte putini dintre noi nu ne-am simtit foarte tristi in zilele acelea.
    Si in mine, desi am fost preocupata de multe probleme personale in ultima vreme, intamplarile respective au trezit niste ganduri cumva asemanatoare cu ale tale si am si scris ceva. Adica, asa, ca idee, ce-am scris e pe aceeasi linie...
    Fara legatura cu nemernicia si nesimtirea care ies la iveala cand si cand, imi iubesc tara. Pentru ca mai sunt si multi oameni buni aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii am si eu pe cei buni aproape, si ii iubesc si eu! dar tot ce reprezinta statul roman acum.....lasa mult de dorit!

      Ștergere