miercuri, 15 ianuarie 2014

Un moment va rog!

Am completat astazi niste rubrici pe net, unde trebuia printre altele sa selectez anii importanti de pana acum. Trebuiau selectati, nu tastati. Si am avut "momentul" cand am vazut cum se derulau cu viteza:'93, '97, 2002, 2006, 2007! cans, unde, cum s-au dus asa repede?
I-am parcurs intr-o goana! liceul, facultatea, doctoratul, jobul, intr-o goana! de fiecare data aveam un tel: sa termin in primii 10, sa fiu cel mai tanar doctor, sa invat meseria cat mai repede, cat mai bine! multa munca, multe sacrificii, cred ca pe undeva pe parcurs nu am bifat toate bucuriile! nu regret, asa am ales atunci. Acum insa stiu mai bine! Fiind sotie si mama, am alte prioritati! Don't stop having fun I say! :)

4 comentarii:

  1. Timpul trece pe langa noi fara sa ne dam seama....d'asta e bine sa traiesti clipa asa cum e, nu sa o analizezi prea mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihihihih!
    Tu, te uiti înapoi si te întrebi unde sa dus timpul..... atunci eu ce sa mai zic? :))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as avea de bifat putin mai mult... Asa ca nici nu incerc s-o fac si curand n-o vei mai face nici tu ;) :)

    RăspundețiȘtergere