vineri, 10 ianuarie 2014

Strop de culoare

Ieri nu se vedea muntele din spatele blocului, ceata era atat de laptoasa incat simteam ca ma sufoc in spatele geamului inchis. Si totul gri, si oameni zgribuliti, si matze infrigurate. Si am zis ca nu mai oftez dupa zapada! cand o fi parca si vad ca nu mai pleaca!
Ar trebui inventat un al 5-lea anotimp, pt situatii ambigue, ca acum!
Mi-a prins insa bine ceata asta! pierduta in nori, alunecata in visare, am avut mai mult timp pt mine, pt gandurile mele. Si am prins un licar de lumina, pt ca am putut vedea lucrurile din urma aranjate frumos, asa cum nu le vedeam cand eram prinsa in furnicarul lor. Am tras linie si aer in piept si mi-a placut ce am vazut! :) din tot cenusiul problemelor cu care ne-am confruntat anul trecut, mi-au iesit la iveala, frumos colorate, toate cele ce au fost bune! si au fost multe! :)

6 comentarii:

  1. Azi am avut un strop de soare, poate e ultimul de saptamana aceasta...Ceata are darul sa mascheze umbrele din trecut, exact cum spui tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la mine a fost ieri ceata toata ziua:| Acum vad ca e soare...zapada ne-a sarit complet iarna asta:|

    RăspundețiȘtergere