joi, 19 ianuarie 2017

I would never...

Era o vreme cand nu concepeam iesitul by myself.
Cu cine vb? Or sa se uite ciudat la mine! Or sa zica "ia uite saraca, nu o scoate si pe ea unu la un zatz". Auzisem conentariile astea cand "eram cu gasca". Evident intrun moment de sa facem limonada din lamaile vietii, am incercat sa ma scot la o cafea. Tematoare la inceput, cu nasul in telefon, apoi mai relax cu o carte...si in timp am inceput sa imi placa iesirile cu mine.
Acum sunt dese, well...mai dese decat erau la inceput :)
Cumparaturi online, blogarit, planificarea agendei, uneori reviste. Dar de cele mai multe ori doar eu, strada ritmata, ploaia si norii astia.

15 comentarii:

  1. Cred ca este destuk de relaxant ... sincera sa fiu nu am încercat. Mie îmi plac cafelele vorbite... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori imi propun sa fac asta insa imi e teama.Mi-as dori sa am si eu curajul asta si sa fiu mai ok eu cu mine, fara sa ma gandesc la ce vor spune ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohoooo atat de putin importanta e parerea altora...mai ales in momentele in care faci sufletului pe plac!

      Ștergere
  3. Cred ca e interesant. :) Inca nu am incercat - dar nici nu stiu (n-am stiut) un loc placut unde sa fac asta (si sa stiu ca nu ma sacaie nimeni, direct - altfel... sa zica ce vor). :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce incerci prima data...nu mai stai fara! :) incearca la o cafenea pe Rep, sau Bistro del'arte...are Brasovul locuri frumoase!

      Ștergere
  4. In Ro - tara prietenarilor si a gastilor, chiar ca e dificil sa faci asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu când ies singură trebuie neaparat să am ceva cumpărături de făcut sau treburi de rezolvat, altfel mă simt ciudat. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic că mă simt ciudat să stau şi să beau o cafea de una singură, de exemplu. Mă plictisesc, parcă se uită toată lumea la mine... :))
      Altfel e dacă am vreo activitate. :)

      Ștergere
    2. Nu ar tb sa iti pese ce zic altii....si apoi nu stai singura, stai cu tine, cu gandurile tale, poti sa planifici ceva, sa organizezi ceva, sau doar sa iti savurezi cafeaua, tu cu tine.

      Ștergere
  6. Eu iubesc tare iesitul cu mine... M-ai facut sa imi fie dor de UK :))) acolo ieseam mai des singura si enjuiam tare :)))

    RăspundețiȘtergere