marți, 10 ianuarie 2017

Normal day

So, nu e apa in kettle, nici macarons pe platou.
E vin in pahar(din sticla aia inceputa in weekend ;p), si struguri intrun castron.
Muzica numai una si una la tv. Eram prin liceu cand se lansasera melodiile, si visam...S-au implinit pui, ii zic. Visele mele din liceu, s-au implinit.
Imi da un pup, ca am buze dulci.

Ma uit la ei cum mesteresc setul nou de constructii. Ascult melodiile, sorb din vinul dulce si mi-s gandurile prinse intre doua lumi. Doamne, cate i-as spune Monei de atunci!! Cate lacrimi i-as salva, cata speranta i-as da! I-as arata un licar din prezentul asta, atat cat sa stie ca toate merita, rabdarea o sa ii fie rasplatita, durerea o sa se stearga, toata munca o sa ii fie rasplatita. Rabdare copila, ca rugamintile se aud!

Dupa o zi cu spor la munca intoarcem la giratoriul de langa casa, si mergem catre...mall. Iuuuhuuu si chiuieli pana acolo, dansam in masina cantand refrenul melodiilor. Reduceri la jucarii! Ce poate fi mai bun de atat? Reduceri la haine! :) intru cu nesat in magazin si ies dupa cum am intrat. Fain sentimentul, sincer!  intrasem cu pofta, si acolo, pur si simplu mi-am dat seama ca nu imi tb chiar nimic!

Iesim din mall, orasul si-a aprins deja luminile. Traversam repede strada tinandu-ne toti trei de mana. Calc stramb, evident. Imi flambeaza glezna, dar e antrenata bine. Numai ce-l aud: "un lucru am invatat in viata! Cand vrea femeia calca stramb cu tine de mana!" Hahahaha, in timp ce glezna scartaie ;) rad cu gura pana la urechi!

Se implinesc! Zi-le vise, chiar de-s rugaminti, se implinesc :)

6 comentarii:

  1. Postarea ta da curaj... :))♥
    Chestia cu "calcatul stramb" suna cat se poate de logic! :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai...stii ca e asa! :)
      Cat despre calcatul stramb.....dureros de adevarat ;))

      Ștergere
  2. Eu ma minunez cat de mult simt al umorului aveti! Amandoi!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo da, suntem zurli ;))) toți trei,ca il antrenam si pe micut ;))

      Ștergere