marți, 24 ianuarie 2017

Sa cresti mare puiul meu!


Puiul meu cel mai frumos, ai deja patru anisori! mami si tati te iubesc neeespus si iti multumesc ca i-ai ales ca parinti! si iti promitem ca nu o sa te dezamagim, ca o sa te facem fericit, ca o sa-ti fim cei mai buni prieteni, ca o sa te ocrotim, ca o sa-ti indeplinim toate dorintele si ca o sa te ajutam sa-ti implinesti toate visele! Esti minunea noastra, ai aparut in cel mai frumos fel cu putinta, ne-ai dat sens vietii, ne-ai dezvaluit iubirea adevarata, puternica, frumoasa, curata!
Esti cel mai frumos zambet, esti cel mai dulce copil, esti cel mai dulce pupic! :)
Ne-am indragostit de tine la prima vedere, de ochisorii tai curiosi, de gurita ta care stia inca din prima zi sa pupe (asa le-ai cucerit pe asistente), de zambetul pe care ni l-ai dat inca din primele zile!
Iti dorim sa cresti mare si frumos, sa te bucuri de viata si de tot ce e mai frumos, sa ti se implineasca toate visele frumoase, sa fii fericit, sa fii iubit si sa stii ca mami si tati te adora pana la infinit si inapoi, inca din prima clipa de cand te-am vazut!
La Multi Ani puiul nostru!

16 comentarii:

  1. ...........⋆;;;;⋆...........
    .♥¯`'•.¸¸.( -.- ).¸¸.•'´¯♥.
    .'•.¸¸.⋆.''(")-(")''.⋆..¸¸.•'

    Îngerul păzitor să fie mereu alături de tine și să te ferească de necazuri.
    La multi ani! `*•.¸)`*•.レ O √ 乇 ♥.. ♥ ....♥

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani puiului și din partea mea! :)
    Și o dedicație specială pentru el:
    https://www.youtube.com/watch?v=anNRry5yfIQ
    (sigur îi plac minionii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si din partea mea! Imi inchipui ca e o minune de copil.

    P.S. Legat de cartea, Oamenii fericiti citesc si beau cafea, eu o am pdf, am gasit-o pe internet, daca vrei lasa-mi mailul sau ceva si ti-o trimit si tie :D sau cred ca si pe Hangouts merge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acumam primit!! Mersi de carte!!
      E o minune asa-i, minunea mea de zi cu zi!:)

      Ștergere
  4. La multi ani cu sanatate si bucurii! Doamne ce repede trece timpul!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate si bucurii! Doamne ce repede trece timpul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!! Trece daaa, uneori tb sa imi amintesc de asta...

      Ștergere
  6. Uau ce trece timpul, imaginile m au inspresionat!!! La multi ani!!!! Doamne ajuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wowwww ce dedicatie frumoasa! Ce ma bucur ca esti o mama atat de buna si iubesti copilul atat de mult. Esti superba!

    La multi ani, iubire mica! Te pupam cu drag. Liuba & Nikita xoxo

    RăspundețiȘtergere