sâmbătă, 14 ianuarie 2017

O alta stralucire

 Mi-am facut putina ordine in zona de girlie stuff, la reviste mai ales. Recunosc, cam la fiecare "curatenie" gasesc cate o revista (bine, doua..)pe care nu le-am citit la vremea loc, din tot felul de "n-am timp".
Acum parca gasisem un cadou neastepat ;) goodie zic!

Termin treaba si ma pun pe frunzarit. Revitalizea-ti casnicia, fa artificii cu oricare ocazie, trezeste-i interesul, machiaza-te femeie fatala-inocenta-naturala-trickie (pt cei pasionati de qinqy sau ceva de genul).
Mbuuuun, m-am lamurit, inchid revista. Si.....serios, cate femei(in devenire) citesc asta intro revista cu un oarece renume, si se apuca fie sa faca cele sfatuite, cheltuind mult peste necesar pt tinuta si machiaj? Catora le ramane fixat in ganduri ca daca din orice motiv nu pot sa faca cele de mai sus, el o sa plece? Cate se simt mai putin valoroase pt ca nu pot sa faca toate "sfaturile" de mai sus,si nu doar din cauza lipsurilor materiale?..

Nu zic acum ca noi doi suntem perfecti, ca avem casnicia extraordinara, nu dau exemple. (Desi toate astea sunt adevarate PT NOI, ASA CUM POVESTEA DE DRAGOSTE A ORICARUI CUPLU e sublima. Povestea de dragoste zic, nu orice alta imitatie..)
Insa.....artificii in fiecare seara si fatza de selfie la orice ora din zi si noapte? Sa tin minte ca tb sa fiu bitch-lover-sinner-saint doar ca sa il tin pe el alaturi? Nada din toate astea! N-a-d-a!

Dimpotriva, serios, dimpotriva! Ubi m-a vazut in cele mai rele momente ale mele, cand aratam de parca ma luptasem...cu ursul...in tufis...si o incasasem bine! Cearcane adanci, fatza umflata, parul electrizat, fie de prea multa oboseala, fie de prea mult somn. Glezne fine? Nu tot timpul. Dupa o zi de incaltari office, alergat scari si luat cladirile la rand, cand ajung acasa gleznele mele nu sunt de balerina.
Tinuta sexi cand ne intalnim acasa? Mnu, mai degraba pijamaua flufy cu doi ursuleti dragastosi, in timp ce picioarele stau scufundate in apa calda cu sare.

E la fel de adevarat ca tot el se batzaia la usa baii asteptand sa-mi fac eu machiajul no-makeup, doar pt ca voiam sa fiu frumi. Sau ca schimbam 3-4 tinute pana o gaseam pe aia care sa woow. E la fel de adevarat ca plec sa cumpar niste pulpe de pui si ma intorc cu o crema Lancome.

Ce vreau sa zic e ca ar tb sa facem cum simtim, nu cum ne impun tiparele lumii. Nici o extrema nu-i sanatoasa. Nici mastile false si glamour pe care incearca unii sa ne convinga sa le purtam. Nici tricourile patate de tocana atarnand peste sosetele suflecate stramb. Ci mijlocul, zona aia in care, cu bun-simt, faci ceea ce simti.

Si daca m-ar intreba pe mine secretul?...uite asta. O imbratisare la pachet, cu care te rasfati in diminetile in care esti intro cladire cu multi altii, cand de fapt ai vrea sa mai fii cu el, in culcusul cald.
Da, da..asta e doar un secret din toate celelalte multe!
  

13 comentarii:

  1. Acum multi ani in urma, lucra la farmacia din cartier o "doamna" care era permanent coafata! Arata de parca acusi se sculase din scaunul coafezei, chiar daca era ora 8 dimi. La vremea respectiva, eu aveam trei copii mici... îti dai seama ce îmi ardea mie de coafat si bibilit... Stii care e culmea?! "Doamna" respective a divortat dupa cativa ani, eu nu! Inca nu am reusit sa arat în fiecare zi ca un foto-model, uneori nici macar o data pe saptamana! De stralucit, stralucesc! Dar în felul meu, ca si tine de altfel! Suntem amandoua ca doi "lucea farul" (luceferi) uneori!!! Hahahahaha...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat ce spui ;) din toate punctele de vedere :))

      Ștergere
  2. Sa stii ca si eu imi tot zic, ca sa ma machiez, sa ma fac frumoasa, sa nu stiu ce...si stii ce mi-a zis el? Ca ii place mai mult de mine naturala.

    Asa ca suntem frumoase si asa ciufulite si adormite si chiar bolnave uneori. Nu zic acuma sa nu ne mai aranjam sau sa nu mai fim sexi..sau etc, dar nici sa exageram cu toate acestea.

    Din păcate societatea din ziua de azi impune niste standarde foarte inalte in privinta frumusetii femeii, mai ales daca te uiti la televizor si prin reviste si prin pozele de pe internet...dar pana la urma frumusetea exterioara e trecatoare. Nu zic ca nu trebuie sau ca nu putem sa ne punem in valoare si frumusetea exterioara dar nici sa uitam de noi doar ca sa fim pe placul altora nu e bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mno uite de-aia ma cert eu cu revistele de la o vreme! Faptul ca ele tb sa vanda produse nu tb sa ne faca pe noi sa ne " vindem" valoarea :)

      Ștergere
  3. Era o vreme cand nu ieseam din casa nemachiata, neparfumata etc. Era o vreme. Acum nu ies din casa cu copilul fara sa ma asigur ca e imbracat corespunzator, ca are jucaria preferata aproape, apa, o gustare etc. Daca sunt singura sunt ca taifunul, nu stiu cum sa ajung mai repede acasa. Pt el...hmmm...mi-ar placea sa fac mai multe in acest sens, dar momentan nu e posibil. Oricum cand se uita la fiica-sa am impresia ca nu mai vede nimic in jur. 😄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul an al mogaldelului nu ieseam din casa nearanjata. Si de atunci no makeup makeup e la ordinea zilei. Insa nu fac din "aranjat" o obligatie, daca nu-i pe plac sufletului nu are nici un rost :)

      Ștergere
    2. :)) Inseamna ca a fost bine!

      Ștergere
    3. Da,primul an a fost mega ușor,apoi am plecat din țara si... viata a avut alt ritm

      Ștergere
  4. Cred ca o femeie nu paleste in fata barbatului ei,indiferent de loc si stare.Sunt niste legaturi care se itaresc si ne fac mai frumoase,mai destepte,mai furioase ,mai gospodine,mai mame,etc.E asa bine sa vezi ca dupa 45 de ani,ai stralucit mereu.Sunt convinsa .asa va fi si la voi.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere