sâmbătă, 7 ianuarie 2017

LoVe

Deschid ochii...trag perdelele, ma uit peste trandafirii de la geam, incercand sa sar peste casa vecinilor..caut vederea aia la malul apei. E atat de aproape de casa, aud pescarusii, cateva ratze puturoase, simt mirosul ala de mare...dar casa vecinului e fix acolo, intre mine si ..my ocean view.

Prin usa intredeschisa ii aud cantand "i ef giiiii hash ei gei"..."caelemenopi" continui eu si ma indrept spre scari.  Il aud pe pui mic, ciripind ceva cu ''mami is sleeping", pui mare il shashaie usor, explicandu-i ca mami doarme mai mult. Imi apara somnul, mereu mi-a placut asta.

Ne-am culcat toti devreme, la meteo era anuntat soare si grade cu plus, numai bun de plimbareala. Evident nu. Motiv pt care m-a lasat sa dorm mult.Am avut iar o juma de noapte alba. M-am trezit din obisnuinta dupa primele 5 ore de somn, doar ca de data asta era ora 3. Fresh like a daisy, mai dormi de poti!
-Hei, Ubi, dormi? Ma foiesc intre perne incercand sa gasesc culcusul
-Nu dorm. Te invit undeva?
Zambesc si coboram treptele impreuna. Reglez lumina, el vine cu paharele cu vin.

Noptile noastre albe....le avem de cand ne stim. Centrul orasului, strazile de langa bloc..ne erau decor povestilor noastre. Sau doar dormitorul cu stelutele lipite pe tavan. Ne povestim totul, trecut, vise, frici, bucurii, gandurile noastre nu mai au vreun mister. Ma simt de cand lumea cand stau asa langa el, cuibarita in bratele lui, in timp ce il imi mangaie parul aranjandu-l dupa ureche.

-Suntem norocosi Ubi, nu tb sa mergem pe o insula indepartata ca sa ne petrecem impreuna. O sofa si doua pahare cu vin.
-Suntem norocosi Ubita, ca ne-am gasit.

The best place to be.

9 comentarii:

  1. Noi aveam lipite stelutele fosforescente pe oglinda de la sifonier... si beam vin rosu! ☺
    Ce norocosi sunteti ca v-ati gasit! ♥

    pupam copii cuminti! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Love is in the air ♡♡♡♡♡
      Uneori si noi bin rosu, dar cum pe mine ma doare capul dupa, am ramas la vinul alb si la rose.
      Si noi pupaaaaam! :)

      Ștergere
  2. Ai inceput sa scrii mai mult. Imi place! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine te-am gasit si pofta mare! beau si eu o cana de vin fiert, la noi sunt nametii cat casa, nu vedem des asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi TREBUIE sa faceți un film! Sunteți minunați!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere