sâmbătă, 1 iunie 2013

:)

Asa....1iunie! hai sa-l facem special! luam bebelu de dimineata netrezit bine si tabaram pe el cu La Multi ani si pupaceli! micutu nu stia ce ne-a apucat de schelalaim asa la el, asa ca face ce stie el mai bine: rade! :) cu toata fatza si cu toate gingiutzele lui! pana cand a dat foamea si a facut repede ordine cu cateva ticnale! Hranim copilu' si iesim la plimbare! pt ca era soare! ajungem afara si....da-i cu tremuratul! clantaneau dintii in gura! eu il duceam pe bebe in sling asa ca ne-am incalzit repede! Ne-am plimbaaaat in sfarsit fara ploaie, bebe a dormit leganat in sling..diafan! :))) Haisa mergem cu prajituri la ai tai!-zice Ubi. Hai zic si eu! mergem la cofetarie si luam prajituri! de toate, in toate felurile! suuuper! :)
Ajungem cu ele la destinatie...hai sa le punem in frigider pana una alta! .....si pana aici le-a fost! cutia lor nu a fost prea zdravana asa ca...s-au indreptat spre gresie! le-a prins Ubi in cadere....strivindu-le bine! :))))) deci....da? ciorba de prajituri! :)
Intentia conteaza....:)
Apoi hai cu bebe la cumparaturi! nu a scapat fara cadouri :))) o pereche de botosei cu ursuleti zornaiciosi...proasta idee! atras de zdrangabeala s-a pus pe pedalat si mai si! am pierdut in doua randuri botoseii dar i-am recuperat :) La cumparaturi a fost ok, am evitat zonele galagioase, am mers direct la tintele fixate si tati i-a mai cumparat o jucarie..dragoste la prima vedere! :)
Si am incheiat ziua la McD....frumos, n-am ce zice! :)
Acum astept sa mi se trezeasca baietii...i-au extenuat cumparaturile! :) si cand dorm seamana ursuletii astia doi! :) Happy mom!

6 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca puiul mic!
    Si eu am fost la cumparaturi si sunt franta! :))
    Ai schimbat iarasi background-ul, este ok! Dar de ce ai facut transparent bg de la scris? E greu de citit!
    seara faina, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta e un bebe tare fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ursuletii tai seamana oricum, nu doar cand dorm :)
    Imi pare rau de prajituri. :((

    RăspundețiȘtergere