joi, 6 iunie 2013

De la mic la mare

 
I JUST LOVE THIS! :)

4 comentarii:

  1. Eu am unul asa mare. dar prefer pe cel mic! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am unul mic pe care il iau peste tot pt ca intra bine in buzunar. E un Nikon smecher, dar vreau si unul mare.....:)

      Ștergere
  2. Desi mi-as dori un aparat mai performant...nu le indragesc pe astea mari. Cel mic il pot tine in podul palmei si-l arunc in orice poseta. Unul mai mare...ar fi deranjant. Pe cel mic oamenii il cred un telefon mobil mai grasut. De cel mare toti s-ar feri...desi eu nu fotografiez oameni dar se mai uita la mine. ;)
    Asa ca...nu te incurajez deloc. :))
    A, ca uitasem. Un Canon am. L-ai vazut tu prin fotgrafii. Si cred ca face treaba excelenta, mai buna decat vad eu ca reusesc multi cu aparate profi sau semi.
    In fine, nu trebuie sa tii cont de ceea ce spun eu aici. Dar sa dau vreo 20 mil. pe un aparat eu nu consider decat o fitza...la banii nostri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe cel mare il vreau pt vacante. Zi de zi il am pe cel mic, il iau cu mine peste tot!
      Stiu ca e cam scump, dar nu-l cumpar in fiecare an asa ca sper sa fie ca o investitie.
      e o pasiune....incerc sa nu sar calul :)

      Ștergere