duminică, 2 iunie 2013

When it rains

 
 

10 comentarii:

  1. Chiar asa de tare ploua la voi?
    Imi oare rau! Ce face voinicelul? Cred ca îi lipseste plimbarea!
    pupici pentru amnandoi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam toata saptamana se anunta asa vreme! pana la urma am iesit la plimbare dar nu am stat asa mult pe cat am fi vrut! bebe rade, am descoperit ca se gadila la talpi si nu-i mai dam pace :)))) si vrea de pe acum sa stea in fund singur! :)

      Ștergere
  2. bunatati adica :)
    vorba lui Minnie...asa tare ploua ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a plouat in prma parte a zilei, apoi inca o rafala razleata, dar tot am prins momentul si ne-am plimbat!

      Ștergere
  3. Mama mama mama ce bine arata:x:x:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Astea sunt cand ploua, hmm..sunt curioasa cum or arata bunatatile cand e soare?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt mai colorate! acum sunt ros ca sa bata griul norilor! :)

      Ștergere
  5. Chiar vrei să ne faci poftă, nu?! Și eu care nu am voie ....Dar lasă că mă răzbun eu ....cu alte postări cu multe prăjituri ....când voi avea și eu voie :))) O săptămână frumoasă ție și bebelului tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eheeei...dar cine are bucuria mare sa-i dea bubulinei laptic bun si magic? :)

      Ștergere