sâmbătă, 15 iunie 2013

Big Smiles :)

 
Nu e chiar totul roz prin jur, dar noi ne straduim sa facem limonada in fiecare zi :)
Asa se face ca am avut cateva surprize frumoase zilele astea. Si faine-s surprizele bune mai cu seama cand ti le face cel drag! :)
Rand pe rand probleme au inceput sa se risipeasca (da Rontzi, pana si cu banca s-a terminat cu bine :) ), si chiar ploile de care ma temeam ne-au dat pace! Am stat cu bebe mai mult pe afara, ne-am plimbat cu slingul prin oras, noi trei :) Si ce mare bucurie e ca ne putem plimba toti trei asa, in nestire! :) M-am simtit ca in vacanta cu baietii mei si cel mai fain a fost cand m-au invitat la KFC! :))))))) eei bine, nu mai fusesem pe acolo din ziua in care am aflat ca avem baietel! :) Deci suntem cuminti, da? nu exageram cu fast-food! :)
Apoi bebe a primit cadou o bratarica de argint, finuta foc. Toate femeile din familie i-au pupat manuta dodoloata :))
Apoi pui mic a primit un carucior nou, de la nasica lui. Ne-a luat prin surprindere si ne-am trezit cu pachetul la usa! nu ii placea ei ca il plimb pe bebe in sling si a luat masuri. :) Am scos caruciorul la plimbare si bebe a dooooormit ca la mami in brate!
Aaaa! si sa nu uit de cadoul meu :)fara nici o ocazie, doar asa :) Parfumul Be Delicious de la DKNY, combinat cu o vizita luuunga si rasfatacioasa la Sephora :) Me like it very much! :)
Ne-am bucurat de toate lucrurile mici si ne-am ales cu zambete mari! :)

9 comentarii:

  1. Adevaratele bucurii vin din lucruri mici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact! numai ca uneori ne lasam dusi de valul agitatiei si uitam...........

      Ștergere
  2. Toate ca toate dar cel mai mare Big Like pentru nasica :)
    Stii bine ca nici eu nu sunt pentru acel sling. Nu mai expun motivele ca le-am expus destul. (Am convingerea in primul rand, ca nu-i sanatos atat pentru tine cat si pentru copil).
    Sa-l folositi sanatosi si bucurosi! La carucior ma refer, desigur. :)
    Plimbari cat mai placute!
    Duminica faina in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim! :) azi l-am mai scos la o tura!....tot in brate am sfarsit plimbarea! :))))))

      Ștergere
  3. Cel mai mult ma bucur cand citesc despre oameni normali care stiu sa se bucure de ceea ce le ofera viata. Tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumiiiiim! chiar ma gandeam ca plictisesc oamenii cu asa chestiuni simple.....

      Ștergere
  4. Sunteti niste alintati! :))))))))
    pup! duminica faina!


    ps. azi e ziua tatalui si nu prea sunt on line! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din lucruri mici rezulta zambete mari:)

    RăspundețiȘtergere