miercuri, 26 iunie 2013

I luv shoes

 H&M
Bershka
.........si ce minunat ploua!

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si am uitat sa spun ce era mai important, sunt foarte frumosi:x

      Ștergere
    2. stii ce comode sunt? parca umblu desculta, fara sa ma intepe pietricelele de pe drum! :)

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere!
    Daca eu asi purta asa ceva, m-ar durea calcaiele de numa, numa! Fara toc este tare dificil! :))
    Sstttt! Nu spune la nimeni ca scriu la tine pe blog! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sar'mana! :)
      si pastrez secretul! :)))
      de cand am nascut ma doare spatele de la tocuri!....am avut o burtica uriasa pt ca bebe nu a vrut sa stea ghemuit :)

      Ștergere
  3. Mona...iti urez sa le porti cu placere.
    Dar eu tot n-as putea purta asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      sa stii ca am observat ca in magazine sandalele cu tocuri sunt mai numeroase decat cele fara! asa ca ai noroc :)

      Ștergere