luni, 24 iunie 2013

Prost e ala

.....care mai umbla pe forumuri cand i se pune pata!
Si daca n-am zis ca ma opresc! inca din timpul sarcinii ma documentam, carti, site-uri intregi la minte, dar nu ma puteam abtine sa nu intru o secunda pe forumuri, unde dadeam de femei care te scoteau bolnav pe moarte de la un stranut chestia asta m-a facut sa fug de armate de mame de prin parcuri care se aduna sa-si dea cu parerea de crezi ca au iesit pt sporovaiala afara, si nu ca sa-si plimbe copiii.
Cum-necum m-a mancat iar in..... sa caut pe net ceva. Mi se parea mie ca daca tin bebelu in brate ii apar semne pe labute :) si cucoanele de pe forumuri povesteau de anemii severe si alte nebunii. Eu m-am uitat la matzu meu, numa' anemic nu pare! :) si vine parazitu: "dar daca?"....Atat mi-a trebuit! nu am mai fost buna de nimic! fac programarea la consultul lunar, mergem la doctorita si cand ma aude......cred ca daca era dupa capul ei ma lua la ciufulit un pic :) M-a linistit, am facut putin misto de creierul meu pane, am pupat bebelu si gata! :) I'm back on track :))))

14 comentarii:

  1. Nu cred ca este o idee foarte buna cu cititul la forumuri, se bate campii în stul mare pe acolo! Chiar si pe blog! Asa ca cel mai bine este sa te bazezi pe intuitia ta, dar nu atunci cand esti în panica! pup, este frumos noul "tank" :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. stai linistita , cand e vorba de asa ceva , toate...suntem paranoice :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place mult poza!!! :D
    Corect! În urmă cu câțiva ani, oamenii nu îsi examinau atâta timp copiii și nu își mai făceau atâtea griji... Ai un pui tare drăguț! Îl pup! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine sa mai intri din cand in cand si e net, insa singurul care te poate lamuri e medicul, asa pe net, si pe la colt de strada toti se dau atotstiutori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te baza pe net...un prieten a cautat ce pastile sa ia pentru durerea de cap in zona occipitala si a "aflat" ca are tumoare in stadiu avansat :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana acum vreo 15 ani, cand nu era net pe la noi, cum crezi ca erau crescuti copiii? :)
    Raspunsul e: Poate ca mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai aia e mai de nadejde. Lasa net-ul si pe toate ametitele care cred ca stiu sa creasca copiii. Tot cartea aceea e mai buna. Trust me! :)

      Ștergere