marți, 2 decembrie 2014

City lights

Nu am știut ca iarna e gri! Ca e ceata zile intregi, ca ziua incepe la 8 si soarele apune la 16:30.
stiam ca depind de vreme ca un cameleon, dar nu credeam ca griul are atâtea nuanțe!Azi i-am ssimțit toată apăsarea. M-a facut sa-mi amintesc de haosul de acum ceva vreme, cand nu știam unde e drumul. Si mă uit unde sunt azi,vad cum piesele fărâmițate s-au adunat la loc, în  ceva nou, a better version of me. Si stiu ca a fost un sens in tot haosul ala, ca a trebut sa imi gasesc fiinta. La fel trebuie sa fie si acum. In tot griul asta trebuie sa vad lumina! Poate trebuie sa ma uit iar la stele! :)

Un comentariu:

  1. Cred ca va trebui sa te obisnuiesti cu griul.... in toate nuantele lui... Noroc ca este doar afara! In suflet a inceput sa fie din ce in ce mai luminos! ♥
    kiss, kiss

    RăspundețiȘtergere