sâmbătă, 20 decembrie 2014

I got mine!





In atatea Craciuniuri petrecute impreuna, am tot adunat decoratiuni.
Unele mai simple, altele mai deosebite, dupa cum era ''putirinta'' acelui an :)
Le-am pastrat pe toate, pt ca de fiecare data insemnau ceva :) Primul Craciun impreuna, primul Craciun cu doi brazi, primul Craciun de copilarie cu toate culorile in brad, primul Craciun cu decoratiuni trendy, primul Craciun cu multe luminite, primul Craciun simplu si curat, fara musafiri, doar colinde, Craciunul cu nerabdarea venirii lui bebe mic, primul Craciun in 3, si..primul Craciun aici.
Le-am adus cu noi. Amintiri si decoratiuni

5 comentarii:

  1. Ai dreptate, si eu am decoratiuni care imi aduc aminte de un anumit moment. Cele mai dragi imi sunt cele foarte vechi, pastrate din copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Decoratiunile acelea de pe crenguta sunt tare faine.... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca nu am pastrat niste decoratiuni pe care le avem cand eram mica, imi erau tare dragi.Cred ca ai mei parinti le-au aruncat la un moment dat!Pupici!

    RăspundețiȘtergere