sâmbătă, 6 decembrie 2014

Miracole, cand vrei sa vezi


Ieri incepuse destul de greu, ma luptam cu mine sa ma dau jos din pat, am zgribulit pana la metrou, la birou am intrat direct in sedinta, apoi un task urgent, pana am ridicat ochii din monitor au disparut si covrigii.
Apoi ziua a devenit si mai dura, cu niste cuvinte atat de nepotrivite, cu (macar) atata intelepciune adunata in viata incat sa aleg sa nu mai continui!
Am avut colegii aproape, imediat au vazut ca e ceva in neregula cu mine, straduinta lor de a ma scoate din stare a insemnat enorm!
Am plecat spre casa, cu o stare grea, nu puteam trece peste dezamagire, Ubi era si el trist auzind de patanie...Insa totul s-a schimbat neasteptat!
O conversatie avuta cu un batranel, cu parul alb, si zambitor cum nu se mai poate! a reusit sa faca ceea ce nu credeam ca se poate! mi-a luminat seara si mi-a dat o stare de bine molipsitoare incat l-a vindecat si pe Ubi! in cateva cuvinte, din cateva intrebari, m-a facut sa imi raspund singura, si sa vad cat de binecuvantata mi-e viata! pt ca am o familie unita prin dragoste, nu prin compromis, pt ca impreuna am ales un drum pe care ne sprijinim reciproc, pt ca intotdeauna or sa fie in jur oameni atat de buni incat o sa ii uiti pe cei rai, ca daruirea nu are pret cand e facuta din dragoste si inima curata! Poate a fost cea mai ieftina cafea, dar sigur a fost cea mai buna cafea! :)

10 comentarii:

  1. ........ si îngerul pazitor sa transformat într-un batranel.... ♥♥♥
    Nu te mai lasa trasa în jos de rautatile si modul avar si vulgar de viata al unora, asa cum se spune, "orice sac îsi va gaseste peticul" Ai sa vezi....
    Ai încredere si crede ce spun "batraneii"!!! :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii rai vor vrea mereu sa te doboare.Capul sus, ai o familie minunata si asta e tot ce conteaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ar trebui ca oamenii rai sa își vadă de-ale lor și gata!
      :)

      Ștergere
  3. Capu' sus cum l-ai avut mereu cand ai iesit dintr-o problema. Nu ii lasa pe cei ce iti vor raul sa vada ca ajung la tine, nu ii lasa sa o faca. Mereu vor exista astfel de persoane si astfel de momente, dar tine capul sus, gandestete la persoanele pe care le iubesti si care iti sunt alaturi la fiecare pas si vei vedea ca nimic nu e imposibil cu ei aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  4. După atâtea încurajări, ce să mai spun?!?
    Vreau şi eu o cafea bună! :)
    Duminică minunată să aveţi, draga mea! îmbrăţisări şi pupici mulţi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fi pregatita , cred ca ai stiut ,ca vor veni zi zile mai grele.Important cum sti sa trecei peste ele si sa vezi inainte.Ma bucur ca cel mic e bine.Sa aveti grija de voi si sa ai o saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeei..ne-am obișnuit cu ele...uneori doare mai tare decât as vrea....

      Ștergere