sâmbătă, 6 decembrie 2014

Mos Nicolae

De azi incep Sarbatorile, de azi colindele rasuna in casa noastra, de azi bucuria devine din ce in ce mai mare pana la Craciun!
Am asteptat ziua aceasta, cu nerabdare, ca sa facem totul in randuiala :)
Nu am gasit crengute de mar, dar sper ca Sfantul sa mijloceasca pt noi si cu mica rugaciune:
''Cel ce versi mir de mult pret la toata lumea si mie celui nevrednic si mai mult decat toti pacatos, daruieste-mi ca sa-ti aduc tie cantare, Parinte Nicolae. Tu, ca cel ce ai indraznire catre Dumnezeu, slobozeste-ma din toate necazurile ca sa cant tie: Bucura-te, Sfante Ierarhe Nicolae, mare facator de minuni !''

2 comentarii:

  1. Amin! Nu ma prea rog eu la sfinti, mie îmi place comunicarea directa, fara intermediari, dar este frumoasa rugaciunea!
    kiss, kiss ♥

    RăspundețiȘtergere