miercuri, 31 decembrie 2014

La Multi Ani!




Acum un an pe vremea asta, viata noastra era complet alta! stiu ca facusem un rezumat al anului, nu a dat cu virgula, era bine si era frumos. Ca era dragoste, in primul rand.
Anul asta, acum, vad cum visele mi s-au indeplinit! nu planurile, nu planificarile, ci visele! si asta e lectia cu care vreau sa incepem noul an!
Atunci cand nu am mai incercat sa anticipez, atunci cand nu am mai gandit pasii ca la sah, atunci cand am zis ''Faca-Se voia Ta!'', atunci s-a intamplat! si asta e lectia cu care vreau sa incepem noul an!
Anul asta am fost alta, eu, dar totusi alta. Nu am mai staruit in aflarea adevarului, nici nu m-a mai interesat daca rasplata s-a implinit pt fiecare, dupa suflet. Anul asta am intors spatele, am lasat in urma tot ceea ce nu avea ce sa caute langa noi. Mi-am spus parerea atat cat sa nu fiu judecata gresit, iar restul, fiecare dupa intelegere si/sau merit.
Anul asta am ramas cu prieteni buni alaturi, chiar daca acum sunt la mii de km departare! S-au cernut, singuri, si au ramas doar aceia! Si le multumesc ca sunt acolo si aici pt noi!
Anul asta am dobandit prieteni noi, si ce sentiment bun si reconfortant e asta!
Anul asta e liniste, e un echilibru la care doar visam. Nu sunt toate roz, nici nu cred ca ar putea fi vreodata, pt oricine! insa avem curajul, avem puterea, avem aripile intinse! si asta e mare lucru, pt ca e dragoste, in primul rand!
Si acum va uram tuturor La Multi Ani frumosi si buni, cu binecuvantari si spor in toate cele bune! Tot ce-a fost frumos sa mai fie, si inca o data pe atat!
La Multi Ani!

10 comentarii:

  1. La multi ani, dragii mei! Multa sanatate, bucurii si impliniri! Si nu stiu cum sa va spun, dar sa stiti ca abia astept un concediu de-al vostru si sa ne sincronizam pentru a ne putea intalni. Nu stiu cum de iti poate fi dor de cineva pe care nu l-ai intalnit, dar asa simt eu. Va pup dulce si va urez un An Nou fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani bucuroşi!
    Să aveţi în continuare nădejde în Domnul! :)
    pupici mulţi...

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, un an mai bun, mai frumos iti doresc. Faptul ca sunteti impreuna, ca va iubiti e cel mai important lucru. Ma gasesti aici, am inceput un nou blog..http://ellafairytale.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Here is wishing a very happy and prosperous New Year to a person who brings sunshine to the family always.
    May your days be as glittery as diamond, may your friends be as good as gold, may your heart stay as green as emerald, and may your soul remain as pure as pearl. May God spread prosperity and joy in your life on this New Year and fulfill all your dreams.

    One kiss for Vlad
    Two kisses for you
    Three kisses for the little one
    love you all ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Important ca ai reusit sa-ti fie bine si sa lasi totul in urma.E grea o asemenea hotarare,dar satisfactia e pe masura.Sa aveti un an cum ve doriti ,multe realizari si sa va iubiti mult !

    RăspundețiȘtergere