marți, 23 decembrie 2014

Muaaahahahahahaa :)

Ziua de ieri ar trebui sa fie usor de invins! pt ca ieri am avut o zi.....:) acum pot sa rad, ca am trecut peste toate cu brio :)
Am inceput frumos, cu bucuria primei zile de vacanta, cu rasfatul dimineatii, cu planul zilei pe care l-am si pus in aplicare. Vedeam cum le rezolvam pe toate nice and easy. Terminam primul rand de cumparaturi, mergem catre casa, pe drum ne jucam cu bebelul care alearga intruna si se bucura de toate si noi in rand cu el :) Si facem poze si ne hlizim.
Ajungem acasa, sisterul si Ubi pleaca sa cumpere brad si verzituri, eu raman cu bebe, pt ca eram pusa pe fapte mari :) Toata casa doar a noastra, ne-am jucat si am ras, si am facut curat amandoi, si am dansat si ne-am pupacit! pana i s-a facut maimutzului somn. L-am luat in bratuca sa dansam, ca pe vremea cand era pui mic, si era asa bine! Un pui de om, micut si scump, cu mirosul lui de bebe si fructe abia mancate, cu zulufii lui gadilandu-mi obrazul..Dupa atata joaca si alergatura prin aerul rece, a adormit repede. Numai eu nu-l puneam in patut, mi-era prea drag sa il tin in brate, cu manutele lui, inca mangaindu-mi parul :)
Dar cum aveam multe de facut, ma rup si il pun in patut, si sa ma apuc repede de treaba. Curry cu pui promis de cateva zile, budincuta lui bebe, nu trebuia sa imi ia mult.
Si la un moment dat imi trece prin cap sa incerc ceva nou, sa torn sosul curry peste friptura din cuptor. Toate bune si frumoase pana incepe sa dea sosul pe afara! ok, nu-i mare lucru, ca doar nu am flacara sa o stinga, zic. Numai ca pardalnicul fum (stiu cuvantul asta de la Ubi care ii spune lui bb povesti de Ion Creanga) imi strica socotelile si incepe sa se raspandeasca prin bucatarie. Incep repede sa dau deoparte decoratiunile de pe pervaz (.......da, stiu.......) opresc cuptorul si dau din maini sa iasa fumul afara! :)
Nici vorba, fumul se intinde pe hol si.......lumina rosie a detectorului se aprinde tot mai des si mai des si...incepe sa urle ca nebunu' ! opreste-l daca poti! si urla relativ aproape de camera bebelului ce tocmai adormise! aaaa! insa...ma adun repede, iau un scaun si apas pe singurul buton din dotarea detectorului! Liniste iar...uuuuufa! bebe dormea in continuare, eu am spalat cuptorul (ars si doua degete ca sa am amintire), am continuat cu treburile pana au venit oamenii acasa si le-am povestit isprava.
Ati fi zis ca atata tot?!?! nuuuu...mai urmeaza! vrea Ubi sa isi reincarce cartela...ia bonul de unde nu-i! in toata vanzoleala cu joaca pe afara si pozele, sigur a zburat si bonul!...pt chestia asta imi pare inca tare rau...pt ca eu nu sunt genu de om care sa piarda lucruri...si mai cu seama acum..
Insa am trecut si peste asta.
Auzi, detector de fum.....cred ca mai degraba e detector de gospodina! :)

4 comentarii:

  1. Hi Hi Hi......
    te vad deja dand din maini si alergand ca yogi bear prin bucatarie ca sa opresti alarma.....
    Pacat ca langa chestia aia de fum nu instaleaza si o camera de filmat! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa frumos iti sade!:))))
      mai bine fara camere! :)ar iesi prea multe la iveala si prea mult adevar i-ar bulversa pe unii!:))

      Ștergere
  2. =)) Chiar as fi vrut sa vad faza asta :)) Mi-o imaginez ca pe fazele alea din desene animate :))))

    RăspundețiȘtergere